Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Kattslagsmål, nattmål och resmål.

Publicerad 2010-04-08 18:37:35 i Allmänt,

I natt vaknade jag av att det var 2 katter som slogs utanför. Vilket liv!! när man sover och vaknar av det ljudet så blir man rätt skärrad, sen var det lögn i helvete att somna om. Til slut gick jag upp och käkade en macka precis då vart jag sugen på mjökl och passade då på att dricka lite mjökl på samma gång. Resultatet lät inte vänta på sig..URK
tur man låg i sängen iaf så man kunnde somna direkt, men jag vet inte om det var värt det jag somnade iaf om till slut och vaknade ganska trött.
Tindra har ju börjat förflytta sig och det resulterade i att hon ramlade ur sängen i morse. Mommens gumma!! så när Tommy skulle till läkaren i dag så passade jag på att följa med och lämna madrassen till hennes spjälsäng, ramlar hon ur den då har de lite att jobba på.
Men min lill skrutta såg ut at må bra och hon kunnde pussas som vanligt.
Om 7 dagar sitter vi i Egypten i 27 graders värme, känns lockande en dag som denna, det regnar ( ja det snöar iaf inte) och är helgrått. Jag riktigt längtar efter solens heta strålar att gå på stranden med fötterna i vattnet och bara kunna gå ut och doppa sej när det blir för varmt och sen vandra vidare längs stranden.
Kanske att vi måste börja packa till helgen, iaf se över vad vi ska ha med oss, ja det är ett par dagar kvar så det hinns nog med.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-04-08 19:52:31

Ring mig när du vill att jag ska lägga mig i resväskan!! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela