Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Packa pappas packsäck

Publicerad 2010-04-12 21:05:45 i Allmänt,

Inte är det lätt att veta vad man behöver ha på ett ställe men aldrig varit på.
Vilka kläder behöver jag? Vad för prylar behöver jag? vilken bok? Vad måste jag ha med mej?
Kom fram till att det viktigaste var att jag får med mej ett ombyte och badkläder.
Sen en bok, en analog, mest för att få till en gamaldags känsla när man blädrar med fingrarna.
Tandborsten, den är ett måste. Sen är det ju bara en massa bråte.. och utfyllnad i väskan.
Trodde jag var uppe i 30 kg redan inna jag lagt ner det mest onödiga, smink och hår grejjor, men nä bara 11kg
så det kan ju bli en bok till :))
Solskyddskräm ska man ha.. det säger alla. Men jag bränner mej bara när jag använder det, för trots att jag bränner mej så använder jag det. Jag vet, jag vet, i detta finns det inte alls någon logik men jag gör som jag blivit itutad.
Men jag har fortfarande inte inhandlat det kanske att jag gör det i morrn, eller så på onsdag.
Men nu ska jag sova,, skulle packa i kväll tänkte jag och började lite grann, men vi åkte ner på Ljusdal i stället och nu är jag trött. Så jag får se om jag får till det i morrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela