Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Trött

Publicerad 2010-04-13 20:20:42 i Allmänt,

Har ett par nätter nu sovit så skönt.
Inte vaknat på natten och funderat pp hur länge man ska ligga och fundera innan man somnar om.
Men nu är jag istället så mycket tröttare! Hur kan det gå ihop? Ska bli skönt med att vara ledig och få sitta i värmen.
Ingen annan att bry sig om under några dagar bara få softa själv.. ligga på stranden, hänga vid poolen, maten serverad, frukost buffé vad mer kan man begära under en semester.
Allt klart och betalat bara att sätta sig där man vill sitta och dricka och äta det man är sugen på.
Men det bästa är att det kommer varar varmt, mycket varmt. Slippa att frysa och ha kofta på sej, kunna koppla av utan att sitta under en filt ( det kommer att vara underligt) kunna sitta ute på kvällen utan att frysa.
Nu ska jag återgå till mitt dilemma, packningen,, jag försöker få den avklarad men det är så tråkigt.
Men jag måste ju packa eller? hmm ja det måste jag, nog,, kanske. Det är ju oxå tröttsamt,, att dra ut på något som måste göras så jag packar väl ra.


Kommentarer

Postat av: Ella

Publicerad 2010-04-14 11:21:36

Vilket dilemma du har :)

Du behöver packa

något att sola och bada i

Något bekvämt att ta på dig på fötterna och kroppen

En bra bok

Solglasögon

Tandborste, schampo, två och tandkräm

och lite pengar

Om du glömmer något går det att köpa där :)



Pussar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela