Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Tung dag

Publicerad 2010-04-30 19:59:49 i Allmänt,

Vissa dagar är tunga och tråkiga.
Man vaknar och vet att det ska till något exeptionellt för att få själva känslan att försvinna.
Det är inget speciellt, inte mer än att man vet att "idag är det ingen bra dag att vakna" men man tar sig till jobbet full av en känsla som pendlar mellan "snart faller jag i gråt"," snart slår jag nån på käften" eller "så tar jag livet av mej".
PMS eller klimakteriet,,tja kanske men det spelar ingen roll egentligen känslan finns ju kvar trots "diagnos" man arbetar på att klara av att andas och inte göra något som kan få förödande konsekvenser.
Jag klarade iaf dagen, och ser fram till i morgon, då ska jag hämta Tindra hon är iaf något som skänker mej glädje.
Nu är det iaf " Så ska det låta" så nu ska jag sjunga mej på bättre humör så jag kan drömma söta drömmar.

Kommentarer

Postat av: Ella

Publicerad 2010-04-30 21:58:29

Snart kommer det lite mer som skänker dig glädje. Kanske ett nytt jobb, Gösta och Lindas Lilla boxare.



Visa dagar är bara sämre än andra. Men då får man njuta mer av de dagarna som är bättre än andra istället.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela