Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

TV kväll

Publicerad 2010-04-09 22:00:40 i Allmänt,

Jag såg på "Så ska det låta" som vanligt i kväll och tyckte om det. Mest för att urvalet låter var så annorlunda.
Tror att de som inte är proffs sångare kan välja låtar som tilltalar mej mer än de som kan sjunga, de fastnar gärna i sin egna changer och gör programet tråkigt.
Bästa låten var så klart " Jag är en fattig bonndräg" den värmer i hjärtat och man förflyttas direkt till Lönneberga.
Men tätt på ettan var tolkningen av Nils Ferlins dikt "En vals melodi".
Zappade vidare till Talang och hann se en Norsk kille komma in på scen och sjunga, faan tänkte jag, hatar att höra en bra sångare och veta att det finns inga mer låtar att lyssna på .. det enda som finns är det som hördes nyss. Jag vill ha mer, men det är bara att vänta och hoppas man minns killen då han släpper en skiva.
Dax för sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela