Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Förändringar i sikte

Publicerad 2010-04-26 19:57:44 i Allmänt,

-Ute har våren börjat visa sig, krokusar som blommar, sjöar som börjar friläggas från is och dagsljuset som sipprar in. Äntligen har vintern släpp sitt grepp och det finns hopp om en sommar igen.
-Så va det dax att arbeta igen efter att ha varit på semester. Taggad och utvilad började jag dagen med att åka till Gävle på en jobb intervjuv. Sen pratade jag med Tommy och insåg att jag inte ville dit, jag satt på tåget och funderade på att åka hem i stället, satt och funderade på om jag inte var sjuk egenterligen, kanske lite feber eller magsjuka.. men jag gick dit.. och jag ville hem..
-Skor på våren är inte lätt att välja, man startar på morgonen med ett par varmare, stövletter tex, men mitt på dagen är det för varmt, då vill jag ha nån typ av öppen sko, men det är lite för tidigt att gå utan strumpor så jag bytte mitt på dagen till ett par klassiska träskor.
Lika är det med jacka på våren, den som passar på morgonen är för varm på dagen, den som passar på dagen är för kall på morgonen och kvällen, inte några världsproblem och det blir ju iaf varmare det är ju det bästa.
Framtiden ser ljusare ut..och varmare

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela