Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Fredagen den 13

Publicerad 2010-08-13 09:07:17 i Allmänt,

I dag för 22 år sen låg jag på BB. Vid lunchtid så kom Ella. Ja det var ett tag sen..På söndag är det dags att döpa hennes son Eddie. Då var vi nyinflyttade i Oppli. Nycklarna hade lämnats in och jag kan hämta ut dem när vi kommer ner, det borde lära mej att det går att lita på andra, jag behövs inte som styrman överallt. Men hur som haver,, nu är det först ett par kopar kaffe sov lite illa i natt då katta kom in med en present och la vid sängen, en död mus..TACK Vera, precis vad jag behövde! Kanske det var en muta till att be mej stanna kvar eller en masäck att ta med. Vad vet jag,,den fick en sista resa genom ett avloppsrör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela