Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Funderingar i natten

Publicerad 2010-08-22 08:33:48 i Allmänt,

Vaknade i natt och hade funderingar på att jag kanske förhastat mej, att verkligheten var annorlunda och inte så stel och inrutad som jag inbillat mej. Men när jag tittade ut från köksfönstret i natten så kännde jag mej inte ensam, och när morgonen grydde så var det med en tillfredställelse som jag drog upp persiennerna och tittade in till mina grannar.. Senare så får jag bekräftat att det som jag verkligen vill ifrån finns kvar. Ja jag kanske flyr från det negativa istället för att jobba mej igenom det men det finns inget mer jag kan göra på egenhand, jag har nog med att räta upp resten av mitt liv jag kan inte ta ansvar för någon annan i dagsläget. Såg ett par bilder och tackade min intuition om att jag inte skulle närvarat vid den senaste träffen och orden som sägs är bara falska. Varför inte bara hålla käften eller stå för det man vill göra. Jag har gjort rätt val, jag kommer att trivas här och jag kommer att gilla att bo ensam. Slippa vara vaken och ha ångest för något man inte kan påverka. I dag åker jag till Tallåsen ett par dagar, sen får vi se hur länge det blir..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela