Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Mat, mat och ägg

Publicerad 2010-08-21 09:10:27 i Allmänt,

Jag har stått stilla i viktnedgången nu i sommar.. så trååkigt och inte riktigt velat förstå varför. Men nu måste jag ta tag i det på nytt, mera proteiner. Jag måste alltså nu dissa det mesta i kolhydrater, och det är ju det som är så gott.. men men. Så frukost mackan blev äggröra med skinka. Vi får se vad det blir till mellanmål, lunch, mellanmål och middag sen.. förmodligen mera ägg och skinka. Någon burk med makrill får nog slinka ner det med. Får hoppas på att det lossnar och jag startar att gå ner lite mer igen. Mitt mål ligger på att gå ner ytterligare 20 kg.
Jag har fått en op tid för knät, den 7 September ska de ta bort den lösa biten av minisken. Då bör värken försvinna och det ska bli lättare att gå och röra knät. Det är bra nu då jag måste gå till tåget och det är ju trots allt en liten bit dit. Det tar mej 20 min att gå dit i dag, det kommer säkert oxå ändras med tiden bara man får upp lite flås.
Snart dax att sätta fart, Nadja och Tindra ska mötas upp vid tåget och sen kommer Ella och Eddie. Men först lite frukost vila,, jag blir så trött efter att ha ätit ägg.

Kommentarer

Postat av: Smsa Låna

Publicerad 2012-01-12 23:11:34

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att blogga :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela