Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Nedräkning

Publicerad 2010-08-08 19:11:56 i Allmänt,

Ja nu är det inte många dagar kvar. Vi har packat det mesta och Diana tar tåget ner på Onsdag och vi kommer efter på Fredag. Undrar om vi får med oss allt vi behöver. Vill juh helst slippa köra 2 ggr. I går var det loppis dagen, jag fick tag på 2 taklampor, kostnaden vart 15kr. Lite kul är det med loppisar. Men jag tror vi fick i hop 2 säckar med skor!! och då ska man ha i åtanke att jag inte köpt några nya alls denna sommar. Men det är bara 4 dagar kvar. Sen en veckas semester och inflyttning. Kan bara säga att det ska bli spännande att få en  nystart light. Vi får se var framtiden har att presentera. I fredags så gick företaget ut med ett varsel om att säga upp folk. Det är inte så roligt även om jag kanske inte blir uppsagd så innebär det förmodligen en massa andra förändringar.
Men förändringar är bra, även om vissa kan vara obekväma. Men man kan ju alltid hoppas på att det leder till något bättre.

Kommentarer

Postat av: ella

Publicerad 2010-08-10 20:41:38

Bara två säckar? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela