Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Nyinflyttad på Brynäs

Publicerad 2010-08-20 10:45:10 i Allmänt,

Ja då var man på plats, finns en del kvar att införskaffa för att få bort det som ligger kvar på golvet.
Men det hinns med, jag har ju flera år på mej. Det mesta är bilder och tavlos som ska upp så några tavellister och en tv-bänk är det jag ehöver. Diana behöver dock ett skrivbord och något att sitta på men det lär dyka upp nu när vi bor i "begagnade möbler från ikea på blocket" s meccka. Man går på ikea och får ideer sen sitter man och avvaktar blocker som om det vore aktier.. och slår till när det man behöver dyker upp.
Annars så har vi börjat hitta oss fram på vägarna. Det mesta ligger på bra gång avstånd. Jag blir kvar här i helgen men sen åker jag hem till Tallåsen på söndag och stannar där ett par dagar. I morgon kommer Tindra och hennes mamma och hälsar på. Eddie ochhans mamma skulle oxå komma hit så det blir en mamma och barn helg. Bara Diana som får ha en titel, Barn! och tur är väl det. Nu ere dax att fixa lite. Flytta runt högarna på golvet. :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela