Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Onsdag dagen före Torsdag.

Publicerad 2010-08-11 08:11:36 i Allmänt,

Nackdelen med att packa upptäckte jag i går, hade packat ner alla kläderna. Tänkte att ett par ombyten räcker men det var bara det att dessa ombyten befann sig i tvätten. Så när jag på morgonen efter duschen skulle ha lite kläder så gapade lådorna tomma mot mej. Det var bara att bege sig ned i källaren. Tänkte att jag tar upp tvätten på kvällen, vad hände i morse jo samma tomma låda är fortfarande tom. Men nu är det bara 2 dagar kvar sen får man ha det i en väska.
För den delan så börjar kläderna bli förstora igen, byxrna håller jag på att tappa så fort jag går och tröjorna har fått urrigningar som skulle få Pamela Anderson att bli generad. Men det är inget jag tänker på på morgonen. Jag sätter på mej min vanliga tröja och sen sticker vi till jobbet det är först efter ett par koppar kaffe som jag ser det, att tuttarna håller på att rymma. Det blir väl enklare nu att införskaffa lite kläder, nu när jag kan gå på reor och på stan utan att det måste koncentreras till en viss dag och tillfälle.
Nu ska jag iaf hämta mej en kopp kaffe så jag sen kan fundera på vad jag ska göra resten av denna arbetsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela