Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Semester avsnitt 3

Publicerad 2010-08-12 19:15:25 i Allmänt,

Ja så börjar en veckas ledighet igen, allt packat, och klart. Förväntningarna är på topp och jag riktigt längtar.
Det verkar som om katterna känner på sig något, de har varit mer hemma den senaste veckan än de varit på hela sommaren. De jamar högt båda dagar och nätter. Bosse väckte oss i natt inna ha la sej på tvärenmellan oss.
Sen en gång till i morse, blöt kom han upp i sängen och skrek nåt om att han käkat upp tuppen. Vera ligger inne på soffan och glor på oss.. ja vi har ju tagit bort " deras sängar" det är de vi ska ha med oss. Men de får ju ta soffan där kommer de husera ensama. I morgon kommer vi att få se vår nya bostad, 3 våningar upp och med en balkong i köket, det är det bästa av allt.. något jag alltid gillat men aldrig haft. Blir så kul..hoppas bara att förra hyresgästen har lämnat in nycklarna.. det vore just min tur om de glömt bort det. Jag får skicka dem ett sms inna vi åker så vi inte åker ner i onödan. Nu vart jag så där ängslig igen.. jag måste sluta med det.. oxå. Jag måste lära mej att lita på att andra kan själv..utan min hjälp..



PS: jag skickade ett sms redan nu.. nu får jag bara vänta på svar.  åhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela