Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Dan före dan före dan,, sen är man ledig i 5 dagar

Publicerad 2010-12-19 16:36:50 i Allmänt,

Det snöar för fullt.
2 julklappr nköpta.. nu är det bara resten kvar och maten.
Men jag hinner, har hela onsdagen och torsdagen på mej.. varför jäkta??
Jag vet vad jag ska köpa,, eller nää det var ju en lögn. Men jag vet att det mesta löser sig när man väl är på plats.
Allt löser sig,, sa kärringen som sket i vasken.

Min helg var iaf ganska rolig.. med flera udda inslag,, en del som när allt fick en lösning är ganska roliga.
Tommy kom ner till Gävle, och det snöade hela helgen.
Vi var ute på fredagen och slappade på lördagen.
Åkte till Ljusdal med 12 tåget, lite i tidgaste laget för min del.. men jag ska juh hem på tisdag så det gör inget.

Nu ska man klara av jobbet i 2 dagar och sen är jag ledig i 5 dagar,,och jag ska mysa runt hemma..med sovmorgon och pyjamas fram till mitt på dagen.. det är vad min helgplan går ut på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela