Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Gott slut och Gott nytt 2011

Publicerad 2010-12-31 10:37:18 i Allmänt,

I går fyllde jag 46 år.. bara det var en överraskning, trott att jag var 46..och skulle fylla 47år.
Har alltid haft detta "problem" då alla mina jämnåriga redan i Januari byter åldern så jag hör ju att de är äldre och till slut så tror jag att jag oxå har fyllt.. men det gör jag ju näst sista dan på året.
Jag fick en present från min kollega Mona, den var såååå fiin ( Bild kommer sen) det var riktigt min stil.. i den ska jag ha fin godis..Fagerstöms citron karameller. Till den så fick jag även en liten mjölk/grädd kanna och den ska få stå framme och få vackra blommor i sig, så jag kan sitta och titta på den kompositionen när jag suger på min citron karamell. Tack Mona du är för Gooooo.

I dag sov jag länge, har börjat använda ögonmask och det verkar hjälpa mot alla nattliga vakenturer jag brukar ha. Nu verkar jag kunna sova.

Men den stora frågan är kommer jag ha ögonmasken på mej i natt vid 12 slaget och redan dragit mej in i drömmarnas sköna värld eller kommer jag ha stått ut och hållt mej vaken och står och ser på vackra fyrverkerier som skjuter upp i skyn? Ja den som lever få se..

Tänkte först vara i Gävle i kväll, men Tommy nåste in på jobbet några timmar och sen skulle Diana upp hit så då kunde jag lika gärna vara kvar. Åker ner på Onsdag istället.

Det blir ljusare nu, på en vecka har vi 7 minuter mer ljus om dagen, underbart. Snart känner man även solens strålar värma.
Gott slut på alla nära och kära.
Gott slut på alla andra.
Gott nytt 2011 till er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela