Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Så lite gör så mycket..

Publicerad 2010-12-13 18:17:15 i Allmänt,

Skulle konfigurera en 3G router i helgen.. gick inge vidare kan jag påstå..och hade ingen riktig lust att begripa mej på det så jag packade i hop det och tog med det till Tallåsen för att kunna söka reda på hur man ska göra.
Så klart så finner jag snabbt en lösning via några forum..så löjligt enkel men ändå viktig tydligen.. glömde att namnge min APN !! Dhaa. det var ju redan i fyllt med internet. så inte tänkte jag på det..att en enda liten bokstavskombination av telenor.se skulle göra skillnaden mellan svart och vitt. SUCK..
så nu ska jag iaf kolla hur jag gör alla andra inställningarna i routern för nu vet jag att det funkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela