Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Det ljusnar,,

Publicerad 2010-12-21 10:08:02 i Allmänt,

Snart ledig i några dagar, dagar som jag ska ägna åt att laga julmat och pyssla med godis och paket.
Ska även jobba på att få sovmorgon.. i morse vaknade jag 5 så klart,, men sen kom Bosse och la sej på mej så det var iaf mysigt där han låg på magen och spann.
Sitter iaf här på jobbet och önskar mej hem, till pepperkaksbak och knäckkok.
det snöar mycket ute och jag hoppas att tågen kommer att gå som de ska i em.
Bara jag kommer hem,, sen kan de få stå stilla i ett par månader om de vill.
I dag är det iaf midviterdagen, nu vänder mörkret och det blir ljusare igen..
Lär väl inte märkas i morrn men om ett par tre veckor lär man skönja och ana att det vänder.
Dax att göra någon nytta igen och hoppas dagen går fort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela