Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Barnvakt på fall

Publicerad 2010-07-08 12:25:28 i Allmänt,

I går kom Tindra, hon ska vara här ett par dagar och vår tanke var att vi ska vara i Hennan, men allt blir ju inte som man tänkt sej.
I natt vaknade hon och eftersom jag sov uppe och hon nere så rusade jag ner, antagligen var jag lite för ivrig för jag missade det sista trappsteget och det resulterade i att golvet inte fanns där jag trodde det skulle finnas. Så klart att jag landade på mitt trasiga knä och det var inte skönt. Så det fick bli soffan för mej. När jag väl hittat en ställning där mitt knä inte värkte så mycket så kom Han. Irriterande och närgången, va faan jag låg ju där på soffan som en krympling och han vill ju bara vara närgången. Men gå och dö! Hela natten höll han på. Även på morgon kvisten när Tindra somnat om och det fanns en chans att få nån timmes sömn så var han där.
Så i dag ska jag sitta med benet högt  i soffan och göra allt för att döda fanskapet, jag hatar verkligen flugor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela