Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Då var det dax igen,,

Publicerad 2010-07-25 19:59:09 i Allmänt,

Dagarna går fort,, bra väder, fina barnbarn och mycket vila, det sista för att mitt knä inte ville annat men på hela taget en bra semester. Den Svenska sommaren kom även den i helgen med regn och kyla. Så jag kan lika gärna gå tillbaka och jobba lite. Ska ju ta lite mer semester om ett par veckor, då går flytten.
Vi tittade oss lite omkring i Brynäs i helgen och jag känner på mej att vi kommer trivas, iaf jag. På 10 min är jag mitt i stan och det känns inte så jobbigt. Jag kommer fortsätta att packa i veckan och till helgen kommer Tindra det var länge sen jag såg henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela