Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Efter sol kommer regn

Publicerad 2010-07-04 15:10:51 i Allmänt,

Efter 2 dagar med sol så är det dags för lite regn. Det ser ut att klarna upp men i dag är det korsord och läsning som står på schemat. I går var det mycketvarmt vi blev sittandes med våra "grannar ute till klockan var en bra bit in i natten och det var 24 grader varmt. Sånt kan jag vänja mej vid. Skulle vara nöjd om det var så varmt fram till andra advent eller nåt sånt.
1 vecka averkad av semestern, 3 kvar och jag har redan ångest. Vad ska jag tillbaka till??
Jag vill ju inte ens tillbaka, vill ha ett annat arbete, helst av allt någon annanstans,
Jag har inte sökt några nya jobb på ett par veckor men jag måste ta tag i det på nytt, väntar lite på att jag ska hära från Gavlegårdarna ang den lägenhet som jag har fått erbjudande om. Allt ligger lite i " avaktan på" vill inte börja packa innan jag har ett kontrakt. Jag kan ju alltid ringa dem i veckan för att höra vad som sker.
På onsdag ska jag ha Tindra igen, vädret ska visst enligt prognoserna bli kanon bra, så om jag komme rvara här eller hemma vet jag inte än. Ska ner och handla lite på Ljusdal i morgon och då tar jag ett beslut på om jag stannar hemma några dagar eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela