Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Försäkringar

Publicerad 2010-07-13 10:27:23 i Allmänt,

Så kom jag på att jag har ju försäkrat mej emot eventuella olycksfall,, dessa hjälper juh inte direkt mot själva olyckan har jag noterat men jag kaske kan få en krona på den inkomst som jag missar pga att jag måsta vara hemma. Så i dag har jag kontaktat Föräkringsbolaget, vore ju bra om jag iaf fick lite plåster på såren, ska ju vara sjukskriven i 14 dagar en gång sen är det ju en op och rehab senare som gäller. Suck..
Hur som haver så fortsätter iaf värmen och boken jag läser är..hmm.. underhållande! Mycket udda men underhållande, så den kan jag med glädja ägna mej åt i dag även om solen inte direkt är strålande så kommer jag nog inta en position som jag skulle haft om solen sken med full styrka tillsammans med boken,  Bara ingen kommer och vill fika!! fast det kan ju Tommy ta hand om i så fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela