Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Kläder

Publicerad 2010-07-01 22:09:46 i Allmänt,

Har handlat kläder. Snygga och sköna och kläder i mindre storlekar.
Det kändes bra, i dag var handlade jag tom en blus inne på H&M, det var 1000 år sen så det kändes extra bra.
Nu är jag nere på normala stora storlekar, Nu finns det iaf ett lite större utbud.
Visst skulle jag behöva ha några hängslen till de skinnpåsar som nu trätt fram lite här och där men har upptäckt att det går att trycka ner en hel del i i underkläderna och jeansen rätt bra.
Hittade ett parskitsnygga stövletter i dag, men Diana i frågasatte mitt förnuft, När skulle jag använda dem? vet ej svarade jag, men jag skulle iaf äga dem. Jag köpte dem inte och nu ångrar jag mej. Stövletterna ligger säkert där och känner sig ensama,,och mina fötter kanske räddas från ett öde ( klack höjden var i högsta laget för en 46 åring de var nog på en 15 cm) men jag saknar att äga dem, de skulle trivts i hop med mina andra oanvända skor. Har jag tur så träffas vi igen och då adopterar jag dem.
Nu är det dags för en natta macka och sen ska jag tillbaka till min semester syssla; Boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela