Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Packa mammas kappsäck

Publicerad 2010-07-21 09:52:26 i Allmänt,

Ja så har man börjat packa, men det är ju så mycket saker och när man ändå håller på så rensar man ut och får så mycket skräp och som om det inte var nog så ramlade jag på ett slagbord i går, 75kr :=))  Hittade vanliga pinnstolar oxå så de slank med i köpet. Visserligen behöver de målas om ganska så snart men till en början får en städning räcka. Ska hämta dessa i dag när jag far ner med lite mera skräp.
På fredag åker jag och Diana med Ella och Eddie ner till Sandviken, vi ska vara barnvakt där på lördag, passar då att ta med mej ett lass med grejjor. I annat fall så hoppas jag på att ta det andra lasset då jag hämtar ut nycklarna. Såg att en bekant ska ha loppis på Torsdag och de skulle sälja en del möbler, jag har ju blivit lite loppis frälst men jag vill inte ha bara en massa krams det ska vara lite mer och lite större saker.  Skulle vara nice om jag ramlade på lite av de sakerna jag kommer behöva ha.. kaffebryggare tex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela