Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Semester

Publicerad 2010-07-17 10:51:57 i Allmänt,

Jag ska inte klaga på vädret, även om det för min egen del skulle kunnat vara både en och två grader varmare. Det som värre är att jag inte badat än, men det tänkte jag råda bot på i dag. Jag tänker dock inte bada här i Hennan sjön, jag tar mina pinaler och far i väg till storsjön det är lite varmare där. I går var vi fram på PUB kvällen, det var kanon kul men dock hade jag fått i mej ett par glas vin mer än jag borde och vart så trött att det bara var att gå lägga sej och sova. En vecka kvar sen ska man infinna sig på sin arbetsplats. Suck,, men det går nog bra ska ta lite ledigt och till den 15 augusti så ska jag ta med mej ett flyttlass med saker. Det kommer bli så spännande att få något nytt att göra och se och uppleva, har fått tips om vart man kan söka extra jobb oxå, ett sånt som skulle vara mycket, mycket roligt att få arbeta med. Men en sak i taget och nu så tar vi bostaden först. Eller det var väl egenterligen fel,, först står det bada på listan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela