Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

En förbannat dålig Onsdag

Publicerad 2010-06-01 22:13:50 i Allmänt,

Tommy:Varför vill jag till Gävle? Jag: för att det är pendlingsavstånd till ljusdal och så har jag barn där.
Tomy: Varför vill du egenterligen till Gävle? Jag: för att det är pendlingsavstånd till ljusdal och så har jag barn där.
Tommy; Men säg den riktiga orsaken till varför du vill till Gävle? Jag:  för att det är pendlingsavstånd till ljusdal och så har jag barn där.
Tommy:Men törs du inte säga vilken orsak som ligger bakom ditt beslut till att flytta till Gävle? Jag: för att det är pendlingsavstånd till ljusdal och så har jag barn där
Tommy: nä du vågar inte tala om den verkliga orsaken till varfr du vill till Gävle,  Jag:för att det är pendlingsavstånd till ljusdal och så har jag barn där.

Hmmmm är jag otydlig?? men nu så gick det över en gräns. hur mycket ska man orka? och sen jag ra.. som redan haft en dag där jag bett om en omplacering pga av att jag inte pallar med en kollega.
men mitt emmellan var det ganska bra, då jag satt i solen i 10 minuter och medans vi åt nygrillad file, då var det bra. Men äsch..i morrn är jag inbjuden till att spela en pjäs inför ledningen, yippe eller yäck,, ja vi får väl se. Men jag kommer nu att lägga in intresseanmälningar på lägenheter redan under morgondagen, det bästa är att morgondagen inte kan bli lika jävla rutten som dagen varit. Det är näst intill omöjligt att det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela