Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Jag en solförmörkelse

Publicerad 2010-06-08 21:55:02 i Allmänt,

I dag fick jag feedback på det test jag gjorde förra veckan, slutkontentan av testet blev att först när jag fick en blackout och höll på att svimma så blev jag mej själv och agerade som mej själv. Jag är med andra ord en skit dålig skådis. Behöva hamna i solförmörklese för att kunna agera. Vi får se vart det leder, jag sökte även ett nytt arbete på vår systersite i Söderhamn, de ska visst utöka med 80 pers, kanske det blir en öppning där.
För det ser mörkt ut med att bli omplacerad, det verkar inte vara så enkelt och att sitta kvar med den där tomten så mycket längre vill jag inte. Så jag hoppas verkligen på att få ett nytt arbete, det ligger juh inte så långt från Gävle.
Fick i dag ett erbjudande på en lägenhet i Brynäs. lite udda planslösning men det var det jag föll för. En före så kanske, men den var relativt dyr men ja vi får se hur det löser sig. Det måste juh gå. Bostad behöver man ha och gillar man den är det så mycket enklare att anpassa sig. Men det är det där med att den är på bottenvåningen. Det måste jag fundera på under natten, kommer jag att tycka om det? Vi får väl se, ska ta mej en funderare. Missar jag denna så kommer det ju faktiskt gå fler tåg. Nu är det dags att få i sig ett sista mål, vill inte svimma av lågt socker, då kanske jag säger en massa sanningar i sömnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela