Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Kvällen efter dagen före.

Publicerad 2010-06-03 19:09:44 i Allmänt,

Inte så att man gick med huvudet högt in på jobbet i morse, nog för att testet hade satt sina spår av " va fan sa jag egenterligen, var jag verkligen med?? " men i natt ringde en kollega hem till min man.  mitt i natten och sen ska man somna om! lätt! eller INTE, gick och la mej i soffan och drog på mej ett baby täcke och somnade vid 3 tiden. Sen var det bara att gå upp kl 7 och föröska andas, eller vad man gör på morgonen.
Dagen gick så där långsamt så man hann jobba lite, ha möten, hann med att ha rast och sen jobba lite igen. Men det är ju inte så där kul längre, inte så att man hugger in och suger åt sej, dax att släppa in andra på platsen. Så i morrn ska jag ta ett snack med min komprade hon oxå inovatör och extrem i sin negativa syn på saker. den är bara så helt underbar. Hon måste vara släkt med någon i familjen Murphy, de som satt upp lagen om alltings jävlighet. Kan något gå fel så kommer det att gå fel. Sån frisk fläkt. mot alla andra glättiga det blir bra, alla är så duktiga, vi gör alla det vi kan. Mitt i det sitter vi två och väntar in... det kommer komma och det kommer nåt går fel, nån gör ett fel, någon anann gör ett större fel och vi njuter. "Vad var det vi sa?" Men vi lutar oss tillbaka och ler i mjugg och säger "Shack matt".
Linda var hem till oss i går, men go magen bara var där. Snart har jag en baby till att gosa med. På lördag sticker jag till Eddie och ser till att han får lite paus från sina föräldrar, kan inte vara bra att bara umgås med den typen av umgänge. Han måste ju få nogon som besitter en gamal vis erfarenhet och som vet hur nyttigt det är med glass. OKEY, han får ingen glass än..lika bara att befästa det så de inte byter adress i morgon. :))

Kommentarer

Postat av: Ella

Publicerad 2010-06-03 20:22:23

Haha... vad synd det är om honom, som Måste umgås med oss hela dagarna ;) Haha.. Glass? Skulle inte tro det, inte så bra att äta socker den första året.

Postat av: Linda

Publicerad 2010-06-04 21:28:44

socker is the shit !! Ge han en choklad-kaka å sätt han i Tomas knä efter :)) Hejja på dig ja Irre !!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela