Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Påfrestande tester.

Publicerad 2010-06-02 18:38:01 i Allmänt,

I dag utsatte jag min själv för en test, testet bestod i att spela chef, eller egenterligen att agera som en chef ska göra i vissa situationer. Ingen konst kan tänkas, men! situationerna var av den art som jag själv aldrig har upplevt och har varit med om ens som telefonagent. Jaha, bara att köra men det tog inte slut bara vid agerande, det var en hel hög med personer ur management som satt och bedömde en. SVÄLJ, allt var ju solklart bara att snacka men så var inte fallet, total solförmörkelse. Inte ett enda ord vart rätt i den ena övningen, den andra övningen så glömde jag bort engelskan helt. Ett misslyckande av enorma propotioner, ja det gick inte alls bra. Feedback på hur det gick får jag i nästa vecka.
Men som tur är så vet jag iaf att jag ska omplaceras, så även om jag inte blir chef så får jag nya arbetsuppgifter, även om det betyder att jag måste gå ner i "grad" och lön så är det bra för mej.
Har nu äntligen satt upp mej på intresseanmälningar på lägenheter i Brynäs. Tommy har ju gjort klart för mej i går att han inte ville dit utan till Uppsala så då behöver jag bara en 2rummare. Kan nog funka att vara särbos. Kanske det funkar bättre. I vilket fall som helst så har jobbsökningen legat i träda i dag, men kanske att jag hinner skicka iväg en ansökan innan jag kryper till kojs.

Tindra är magsjuk,mommens hjärte gull,  men jag kan juh inte åka dit och hjälpa Nadja om hon blir sjuk, jag ska ju till Eddie på lördag. hmm hoppas  att Nadja slipper undan magsjukan lite enkelt,, så hon inte blir däckad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela