Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Semester

Publicerad 2010-06-28 21:19:45 i Allmänt,

Första dagen på 4 veckors ledighet. Så himla skönt.
Semester projekt 2010:
Läsa; har på börjat en och har 3 st som jag ligger efter med, ( analoga böcker)
Lyssna på böcker har flera som bara ligger och längtar efter min uppmärksamhet
Det är mina planerade projekt, sen tar jag dagen som den kommer.
Tommy öser på för fullt, han vill det ena och det andra, han förfinar husvagnen och det som ska vara där.
Han vill till västkusten ett par tre dagar, så han får åka själv om han vill dit. Jag har inte tillräckligt med tid att slösa bort på en resa till ett ställe för att äta räkor. Jag kan för den delen inte äta räkor längre.
Men nog kommer jag vilja vara hemma oxå på semestern, det är ganska skönt at sitta på altan, där är det lä, och oftast lite varmare. Huvudsaken är att jag får sitta för mig själv och läsa mina böcker.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-06-28 22:49:26

Vill du verkligen sitta själv på altan? Eller vill du kanske dricka en kopp kaffe med mig någon dag ?? :)

Postat av: Ella

Publicerad 2010-06-29 09:56:21

semester är till för att ta det lugnt och bara slappa. med andra ord ingenting ska man göra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela