Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

frånvaro och närvaro

Publicerad 2010-06-17 19:46:27 i Allmänt,

I går var Dennis och Katharina hemma och hälsade på, det var länge sen. men jag tror de hade fått alla uppdateringar som hänt sen september 2009. Ja inte är det direkt händelsernas metrolpol man bor i.
I vilket fall som helst så var det mycket kul att prata med han. På jobbet händer det ingenting heller, allt har sin gilla gång och det är nog en sengångare som satt tempot. I morgon får jag iaf veta om det är jag som fick lgh eller inte undrar hur det går, det är ju trots allt en relativt billig och centralt placerad lgh.
Efter jobbet i dag så åkte jag upp och städade golven hos Jonny. Det behövdes, och dte vart bra. Han blir säkert glad när han kommer hem.
Sommaren lyser med sin frånvaro och värmen har inte återkommit sen den där dagen för några veckor sen. Det vore väl inte så farligt omman inte tänker på att det vänder och går mot höst om 4 dagar.
Grill kvälloch pub kvällmi Hennan i morgon kväll, "ska ni vara här?" frågade Sara nyss, Tommy sa "Ja" jag sa inte om det regnar.. Vill inte sitta här om det regnar, finns bättre ställen att vara på vid dessa tillfällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela