Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Livets teater

Publicerad 2010-06-24 13:40:52 i Allmänt,

Mellan molnen så har solen titta fram och då är det varmt och skönt. Men det ser ut som om molne hopar sej nu så vi har gått in. Tindra har hunnit krypa i sin lilla bassäng och tagit sej ett dopp, hon gillar att plaska. På bara ett par dagar så har hennes hår bleknat. det mahognyfärgade är numera en ljusbrun med gludslingor i. Jag ska packa lite saker snart till oss, vi ska åka upp till Hennan och testa om det går att sova i vagnen med henne.Jag ger inga löften.. hon kan vara bestämd den unga damen. Bara Diana vill vakna, hon ligger där alla kläder finns. Det blir iaf lungt i helgen. Det var bestämt sen tidigare så när Nadja fick veta att de tömt hela lägenheten i sovrummet så erbjöd jag mej att behålla Tindra här över helgen. Hon kommer iaf inte kunna röra sej hemma. Bättre att vara hos mormor och bada ..och käka kex.
Men min stora oro ligger på en helt annan person, varför han vill till den plats där det ska partas och festas i stora mått, och han säger att han ska hålla sej till Cola. Han sa så förra året oxå, men han har "lovat" igen och lagt ut något kryptiskt på fejjan, som om det skulle vara en stor sensation, att vara nykter ?? som att lova att hålla hastighets gränserna. har man inte varit nykter en storhelg tidigare i sitt vuxna liv så ska man vara tyst om det och skämas. Fast sitter man fast i sina gamla roller man hade i skolan så kanske det är lättare sagt än gjort.
Men kanske helgen visar vilka roller som delats ut i denna livets teater, jag tror iaf jag har rollen av bödel..

Kommentarer

Postat av: Ella

Publicerad 2010-06-24 17:40:23

Kex? Bjuder du inte på äpple? Haha..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela