Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Arg Avgiftning

Publicerad 2010-05-05 19:50:09 i Allmänt,

I kväll ska jag se på  Celebrity rehab with Dr Drew förnedrings TV på hög nivå. Precis i min smak.
Det är så underbart att se när någon är så borta i skallen att även fast de informerar han om att han har problem så tror han ändå att han ditkallad som mentor, och rådgivare! Det är bara så underbart, till programet ska jag dricka vin, det hör lixom till att se andra prata om att man ska bli ren och vara nykter och sitta och dricka vin till det, distans vill jag kalla det lite ironiskt. :)
Men först så är det Arga snickaren. Vem ställer upp frivilligt i det programet? Visst de får ju till bostaden, men till vilket pris? De ska blottlägga deras personlighet, och deras innersta, hur snackar man sen ur sig det? Nää men bra TV blir det. Så ikväll så kommer jag att sitta med rakare rygg och le i mjugg åt andras elände, och klappa betalTV kanalerna för bra förnedrings TV men framför allt glädjas av att det finns de som bjuder på sig själva och ställer upp på att låta såna som jag få känna mej lite "bättre än dem" i 60min.
Om inte annat så kan jag ju njuta av vinet som jag ska sippa på under tiden.:)) En bra kväll blir det oavsett.

http://www.viraltrafik.se/?irre64

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela