Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Hoppets ljus

Publicerad 2010-05-11 20:22:11 i Allmänt,

Jag trodde att allt hopp var ute, men så i ett samtal i dag så tändes det på nytt. "It aint over until the fat girl sing" det borde jagha lärt mej vid det här lagetl, men ja jag har ju sån längtan.
Fick i dag även veta att en ung man jag känner har fått cancer i magen, han är så ung. Livet kan vara så orättvist lottat, man borde uppskatta det liv man har lite mer, men ändå så vill jag ju göra denna stora förändring just för att jag inte längre uppskattar det jag har. Men jag ser det som att jag kanske då kan släppa fram en annan till att uppskatta det jag idag inte uppskattar.
Solen lyste och värmde idag, ja den kan juh värma mer men det regnade iaf inte. Det var mycket skönt.
Jag har nu bäddat i vagnen och lagt in lite grejjor, så svårt att veta vad man ska ha med sej så här i starten, tjockare täcken vart det iaf. Pyjamasen och en fleecmorgonrock för det är ju som sagt inte varmt än.
Tommy är nog mer taggad än mej att fara i väg.
Men just nu, så skulle jag vilja åka på studs. Fast  jag vet ju att det finns ju inget att göra där direkt än och vi måste ju handla lite käk först, ja kanske att vi kommer åka upp redan i morgon man vet ju aldrig vad morgondagen har i sitt sköte och vad Tommy hittar på under dan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela