Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Liam Edwine min lilla sparvunge

Publicerad 2010-05-24 18:11:24 i Allmänt,

Så liten man kan vara, han gnyr så man blir tårögd, en liten sparvunge.
Det tar nog en vecka till innan man kan börja nypa han i låren ,, eller kanske 2 veckor.
Men så söt, var som att hålla i dunbolster, förskiktigt så han inet flyger i väg.
Helt underbar.
Inna vi kom ditr var jag hos Tindra och hennes mamma, mommens gullfis, nu kan hon pussas,
vad mer kan man begära. Ska bli intressant att ha henne i husvagnen i sommar, hon kommer ha allt inom räckhåll och troligen är hon vid det laget ganska bra på att klättra.
Ja jag är en mycket lycklig mormor, 2 underbara ungar och en till som kommer snart. Åhh vad spännande.
Ska nu leta en barnstol som vi kan ha här hemma, så slipper man släpa på den Nadja har.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-05-24 22:21:55

Åhh, jag ser fram emot att se lillskrutten jag med :) Han ser sååå söt ut på bilderna!

PUSS, saknar dig !!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela