Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Ljusnande framtid

Publicerad 2010-05-29 13:02:16 i Allmänt,

Kanske att jag är min framtid på spåren, var inne på att man måste ta det i en viss ordning för att "vara på plast" om 5 år,, men det slog mej i dag när jag var ute på en liten kort aptitretar promenad med Tindra, det går ju att ändra på ordningen av framtidsplanerna.
Det som skulle vara steg 2 kanske måste bli steg ett, eller steg tre måste komma före steg 2.
Ja, det gav mej lite hopp tillbaka, nu ska jag bara plita ner framtids drömmar och planer, se vad som jag kan påverka direkt och vad som måste väntas på.
Sen kommer det första steget, att bjuda in alla som vill följa med in i framtiden med mej.
Men idag ska jag bara softa och njuta av att Tindra är här och förgyller min fruktansvärd påfrestande vecka.

Kommentarer

Postat av: Ella

Publicerad 2010-05-29 14:43:49

Du är stark morsan så där du vil vara om 5 år, kommer du att vara om 5 år. :)



Skulle inte Diana vara barnvakt? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela