Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Som bortsprugna

Publicerad 2010-05-31 19:41:01 i Allmänt,

Ja då var dag ett av veckan avklarad. Som att vara på cykelsemester med häcken full av hemoröjder. Ja det är ju bara att trama vidare, man vill ju hem snabbt för att sälja cykeln. Söker nytt jobb för fulla muggar, men det går inte från arbets datorn :(( en proxy som blockerar. Men jag får spela online spel!
Jag har tappat 27% av min vikt till i dag, eller 50% av det jag ska ner. jag är fortfarande stor men mindre än jag varit på länge. Det innebär att jag knappt har några kläder kvar och som om det inte räcker med att jag har få plagg som jag kan använda så har jag nu tappat bort ett par av mina byxor! Hur lyckas man med det? Jag hittar dem ingenstans..hmm skumt jag har letat och letat, nä inte tittat i frysen men nästan.
I går var det juh morsdag, jag unnade mej en massa choklad!! först en förg i håret som heter "varm choklad" sen en asniktsmask med choklad i, fötterna fick bara fotsalt och röd lackade naglar, så firade jag min morsdag.
Nu ska jag ta mej en tur igen och leta efter jeansen, de bör väl ligga här någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela