Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Svullna ögon

Publicerad 2010-11-04 20:03:18 i Allmänt,

Sen i höstas har jag haft stora påsar under ögonen, jag ser trött ut för jämnan. Dax för dagen Google tänkte jag i år och fick fram att man ska använda, hemorrojd salva !!  Under ögat!! ska funka enligt "expertisen på nätet" men nää
det vart en annan typ av salva, gjord för ögat och inte för rumpan.. den var dyr.. men va tusan... det kostar att vara snygg så jag får betala det priset.
I morgon ska jag ha sovmorgon.. till 8:30 sen är det tvättstuga...
och så kommer Tommy ner, tror vi ska ta en tur i parken på lördag kväll,, måste vara fint att se alla ljusen tända.
Om jag vågar!!
Tänk om man ser nåt ...hmm underligt
Bhuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela