Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Ärliga jobbintervjuver

Publicerad 2010-10-26 11:26:30 i Allmänt,

I går var jag på en intervjuv, sökte ett arbete i Mars och fick en intervjuv i går.
Jag gillar att bli intervjuvad, i synnerhet när det är ett proffs som hanterar det. Man får så många frågor och man får beskriva händelser. Det är helt enkelt kul. Jag berättade om vilken person jag är, jag gav henne den avskalade versionen, hon sa att det ver en av hennes mest annorlunda intervjuver hon haft. Det tar jag som en komplimang.  Sökte jag jobbethelhjärtat ra? Nä det kan jag inte påstå. Då i Mars var jag taggad, nu i Okt/ Nov med ett nytt boende i Gävle så vill jag nog hellre ha ett arbete i Gävle till sommaren. Jag avundas de som tagit steget fullt ut och sagt upp sej. Men jag fortsätter nog pendla fram tills jag får nog och tar steget jag med. Men pendlandet fungerar än så länge för min del, få se om det blir andra förändringar farmöver som gör att man reviderar mina beslut.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela