Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Nytt kvartal startar med detox

Publicerad 2010-10-04 19:14:07 i Allmänt,

Nu är det höst, kallare och de ger färgranna löv på träden folk städar av i sina trädgårdar. Jag börjar med at städa mej själv. Tar en light detox, några få dagar, mycket vaten och grönt te med citron och inget Kaffe.
Förra veckan med feber och lite vaten ledde till för mycket Ipren, alvedon och litervis med kaffe. Det vart man inte pigg på. Nope,,men at ine dricka kaffe leder även det till huvdvärk. Det är därför min detox period är begränsad. Jag vill vakna på lördag morgon och dricka kaffe.
Men 5 dagar är fler än inga dagar. Käkar surkål oxå. Det sägs att det ska vara nytiggt, finns godare grejjor att käka som är av kål men inte det äckligaste..Får jag i mej burken så är jag mycket glad, säkert min mage också..och det är ju för den jag gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela