Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Solsken i blick

Publicerad 2010-10-27 19:58:15 i Allmänt,

Det blir kallare dag för dag. Har börjat gå ner till tåget. Ska jag inget handla och det inte regnar går jag hem oxå. Ganska skönt på morgonen att gå, sen fikar jag på tåget inna jag halv slumrar fram till Järvsö. Men nu ljusnar det inte föränn närmare Bollnäs.. Nästa vecka är det ännu mörkare, Då är det vintertid som infaller och klockan ska ställas tillbaka. Skönt att få ligga en timmer längre.
Nu är det 55 dagar kvar innan det vänder och blir ljusare, fram tills dess får vi nog sjunga om solen och värmen.
I morgon ska vi fira av Henkaaa han slutar, Gud så modigt, jag vill oxå  våga och en dag är det min tur.
På lördag ska jag till Ella och tomas.. Nadja och Tindra ska åka dit redan på fredag.
Nu ska jag tvätta av mej ansiktsmasken av choklad jag haft på mej..sen är det dags att lägga sej och läsa..
natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela