Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Lång helger

Publicerad 2010-10-06 09:43:41 i Allmänt,

Det går bra med att få i mig grönt te och citron,, men jag värkte efter kaffe så det fick bli en kopp nu på morgonen. Kanske att huvudvärken då ger med sig. Men det smakade inte så gott kanske det var för svagt.
Känner mej bar så frustrerad, omorganisation här på jobbet igen, och nu ska vi ta det från början. Så vi vrider klockan tillbaka till 2003 och ser om vi nu kan klara av det. De ville att det team som jag sitter i ska delas upp och sitta med de andra, ingen bra ide sa vi. Kanske att chefen lyssnade,, eller så gjorde hon det inte. Den som lever får se. Hela omorganistaionen ska vara klar till mitten på Oktober. Själv sitter jag mer inne på AMS sidor och söker jobb, det måste ju finnas något som jag kan göra. Men för att kunna söka så måste jag ut ur min sura period jag just fn befinner mej i. Jag börjar med att ta semester på fredag och sen önska lite fler dagar framöver.
Vill ju vara ledig lite i November och sen i December. Vill ha det godkännt innan hela cirkusen drar igång.
Dags att se om det finns några lediga jobb...

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-10-06 16:10:45

Ses på lördag :) Pöss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela