Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Efter regn kommer solsken

Publicerad 2010-09-27 16:27:17 i Allmänt,

Tur att saker löser sig till det bästa oftast. Verkar som om jag är inne i ett flyt just nu och små saker lyfts från mina axlar. Jonnys boende har löst sig nu ska vi bara ner med sakerna på Torsdag. Sen får han handla möbler och fixa lite.
Själv sökte jag ett par tre nya arbeten i morse och redan i em så ringde en av dessa upp och ville ha en intervjuv, han erbjöd mej att ta det på telefon så jag kunnde vara på jobbet utan att ta ledigt. Låter kanon,, att de kan vara flexibla. Just nu sitter jag på tåget hem till Gävle. Ska gosa med katterna i kväll och ta det lungt.
Det börjar bli kallt iaf, gräset var frostnypet i morse och man ser att vintern är på väg. Dax att leta sig en varmare jacka för att klara cyklingen till och från tåget. Ska nu fundera ut vad som ska sättas fram på bordet i kväll,, en varm och mustig soppa vore gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela