Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Feber kyssar..

Publicerad 2010-09-29 09:28:18 i Allmänt,

Det jobbiga med feber är att man inte kan klä sig, ena stunden är man varm och andra så fryser man. Men hela tiden så känner man sej som om man blivit överkörd. Till råga på att jag har denna feber så hoppade kedjan i morse, så jag var tvungen att mecka med den, INTE kul! men jag fick på den och hann med tåget. Sov nästan hela vägen upp,, men frös mest,, det var kallt på tåget. Sökte ett till jobb i dag,, inte ett extra jobb denna gång utan en heltidstjänst. Drömen vore att få komma härifrån och är arbetet även närmare så är inte jag den som klagar. Det är ett stort företag så där kanske man slipper delta i denna typ av Polsk riksdag som förekommer här på arbetet. NU hoppas jag på att få komma på Intervju.

I dag är det den internationella Pussdagen,, så jag skulle kunna dela ut heta kyssar men jag skulle då nog oxå se till att ha skapat en fökylningsepedemi. Så jag låterbli och ägnar dagen åt att sitta här på min plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela