Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Hemma men ändå så långt borta

Publicerad 2010-09-06 20:38:05 i Allmänt,

Ja så är jag hemma, hemma i Tallåsen. Börjar med att stöka till genom att öppna en loka som får tok spelet och sprutar ut över köket. Senare så spiller jag ut cola på bänken för att sen avsluta kvällen med en räddning, te muggen höll på att vipa ut över bordskanten. I dag tillbringar min man sin tid ute och sen i köket själv sitter jag i vardagsrummet och rör inget, gör inget vill INTE stöka till, änk om det blir en fläck eller en smula på golvet.. åhh så underligt.. eller.... tja så kommer det nog att vara,, undrar om det funkar lika i Brynäs... pedantisk ordning eller är det där det går att släppa loss... nope så kommer det inte att vara. 
Men jag sitter still här ,,, snart ändå dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela