Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

I valet är alla partier rosa

Publicerad 2010-09-13 17:02:48 i Allmänt,

Det är egenterligen konstigt att inget parti annamat färgen Rosa eller Lila för all del,, 2 har antagit den Gröna färgen och 2 den blå, 3 partier har den röda eller kanske om man räknar med FI så är det nog 4 partier men ingen har tagit den Rosa eller Lila färgen..Jag skulle rösta på rosa, kanske. För i slutändna så måste det finns lite politik oxå, men de låter ganska lika och de säger saker som låter lika,, men de vill så olika.
Jag valde iaf förtidsrösta, så det lixom redan är klart, som deklarationen så vill jag ha det avklarat så snabbt som möjligt så att jag kan fokusera på andra roligare saker. Som att sappa tex..
Jag är tillbaka på jobbet, jag frågade om jag skulle få en "rehabutredning" men min HR bara glodde på mej som om jag verkligen var sjuk och frågade varför. Jag hade inga svar.. vore kul att få gå på ett möte kanske.. eller kanske bara att någon snackade med mej. Undrar om jag kommer få ha utvecklingssamal .. jag har avböjt et lönesamtal med anledning till att det finns inga pengar att prata om så det kommer inte göra någon skillnad. Bara onödig samtalstid som skulle kunnat gå till att samtal om hur man trivs på jobbet tex.. men jag hoppas på att få ett extar jobb eller rent av ett nytt arbete på en annan plats.
Jag hoppas på en  bättre framtid.. men för stunden så ska jag nu gå hem ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela