Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Knä

Publicerad 2010-09-08 10:14:36 i Allmänt,

Op gick bra, de tog bort 25% av minisken den bit som satt lös. De "snyggade till" en skadad knäled och såg att främrekorsbandet var av. Tjam korsbandet har jag juh varit utan en längre tid så det hoppas jag att jag kan träna upp. Knäleden var det lite värre med sa läkaren de gjorde vad de kunnde så nu får jag hoppas på att det blir bra. Det gör inte så fasligt ont, minst faktiskt när jag är uppe och går. Men jag skulle ta det lungt de första dagarna.
Åker hem till Brynäs i dag skönast att var hemma där jag har mina saker. Sen få rjag hoppas å bra väder närmaste dagarna så jag kan gå ut lite och gå. Vill ju kunna cykla till tåget på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela