Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Stelbent plommonkok.

Publicerad 2010-09-09 13:29:39 i Allmänt,

Träningsvärk i magen och i axlarna efter op.?? Jag har ingen aning om varför men det känns som det och mitt i allt så ska jag ha en stock till ben. Känns bäst at tvara uppe och gå och stå,, sitter jag eller ligger förlänge så stelnar jag till. Men det blir nog bättre med tiden. Nu ska jag få upp rörelsen sen så får jag fokusera på resten. Har gjort lite plommon kompott nu på förmiddagen, eller den vart nästan klar saknar potatis mjöl för att få lite stuns i den. Men det blir gott att snaska på sen efter maten. Vera verkar iaf ha börjar vänja sej vid att bo här. Hon törs komma fram även om detär barn här, hon smyger visserligen längs väggarna tills hon kommer till  köket eller till balkongen men det är iaf ett framsteg mot i Tallåsen då drog hon som en avlöning och visade sig inte på flera timmar. Blir kanon bra för henne här, ensam katt och inga störande personer som skrämmer henne.
Nu ska jag rör mitt knä lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela