Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Bosse är på turne

Publicerad 2011-02-07 14:54:17 i Allmänt,

Jag vägrar tro annat än att Bosse är ute på en raid. Han kollar in grannskapet och kanske spöar upp en och annan katt. Snart 2 veckor sen han sågs hemma. Men han kommer tillbaka.. i annat fall har han hittat någon som ger han godare korv.
Söker jobb som en tok. Allt som dyker upp och som jag kan får ett mail av mej. det svåra är at man inte kan ta de extra jobb som dyker upp.. vore guld om jag fått mer än 2 månader av företaget. Lite snålt tycker jag efter så pass många år här. Men de har inte råd säger de,, häpp. Så jag sitter kvar och gör det jag gör.
Skulle bli lite kallare igen, men det var utan ett godkännande från mej, jag hade vant mej vid solen och plusgraderna.
Har även ansökt om ett "prov exemplar av 30 dagars kort" http://www.tidfortag.se/besokare/forforetag/testresenarxtrafik.4.b97858812bad7b235380002353.html
skulle underlätta en hel del om jag fick ta del av denna test.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela