Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Bosse

Publicerad 2011-01-16 12:31:26 i Allmänt,

Söndag, ja så börjar de berömda oxveckorna.Blir till att veckopendla om det funkar på alla plan. Jag testar det nån vecka i annat fall så dagspendlar jag. Det sköna med att pendla dagligen är att man slipper packa och man alltid har sina saker. Men det bästa är ändå att jag får min egna tid. I dag ska vi fixa en kattlucka i garaget, bra om Bosse kan gå in och ut själv. Vera får iaf flytta tillbaka hit, bra för Bosse att ha sällskap och Vera hittar ju själv här så det är den bästa lösningen.
Så ska man jobba i morrn.. ja vi får väl se hur det går. Jag jagar fortfarande arbete i Gävle och hoppas att det snart dyker upp ett för Cirkus TP verkar spinna på i ett allt högre tempo. Makalöst är det enda man kan säga.
Nu ligger Bosse här på kudden brevid mej i soffan. Tror det i övrigt blir en TV dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela