Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Fotbad

Publicerad 2011-01-03 20:06:04 i Allmänt,

Åter på arbetet, där var det fullt ös,, och det vanliga kaoset. Halva styrkan borta och alla ringer supporten. Mitt i detta står vi och ska genomföra förändringar, fel dessa ska starta i dag och redan ha bearbetats klart. Ja så var iaf tanken, men jag tror att vi är på banan med det som jag håller på med.
Kallare väder i dag så när jag och Tommy nyss var och handlade så höll jag på att frysa fötterna av mej. Fram med en hink och varmvatten, ner med fötterna och nu 30 min senare känner jag att tårna sitter kvar. Sköntm det är så fult att gå i sandaler utan tår, för att inte tala om att måla tånaglarna, det kan inte vara lätt.
Men i dag är det 15 min  mer dagsljus än förra veckan, nice, snart vår.
Appropå vår så ska jag städa bort julen nu i helgen, bara för att man gillar julen,,så innebär det inte att man snabbt tröttnar på den när man har den överallt. Ska passa på att byta gardiner i samma veva, bara för att, lixom.
Dags att torka fötterna ,, de har nått en normal temp nu och jag fryser inte mer än normalt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela